Introductie 'Het gr√ľndliche kozijn'

Speciaal voor de Nederlandse markt introduceert GAYKO nieuwe campagne en pay-off 'Het gründliche kozijn'. De campagne is gestart in oktober 2012 en moet direct weergeven waar GAYKO voor staat. In vijf thema's (veiligheid, onderhoudsgemak, energiebesparing, isolatie en duurzaamheid) worden de bijzondere eigenschappen van een GAYKO kozijn gecommuniceerd. 

Er zijn houten kozijnen, PVC kozijnen en GAYKO kozijnen. Deze laatste zijn ontwikkeld en gemaakt in Duitsland volgens de hoogste kwaliteitsnormen: eisen ten aanzien van isolatie, veiligheid, duurzaamheid en schoonheid. Een GAYKO kozijn is niet alleen schitterend om te zien, het bespaart energie, is inbraakproof én onderhoudsvrij. GAYKO? Het gründliche kozijn!

Het woord 'gründlich' spreekt tot de verbeelding als het gaat om (Duitse) degelijkheid in afwerking, service en kwaliteit. Ervaar het zelf bij een dealer bij u in de buurt.